Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(01-28-2025, 10:45 AM)mestah Skreiv: Tviler på at vi henter mer enn en av prøvespillerne. Selvfølgelig henter vi begge hvis de er latterlig gode, men jeg tror vi kommer til å reservere en kvote til en forsvarsspiller.

Det er nok heller ikke aktuelt å hente en som ikke skal være registrert med førstelaget. Det tviler jeg sterkt på.

Verden kan jo se ganske annerledes ut om et halvt år. Vi har vel mulighet til å registrere dem da om kvota er full før seriestart, men noen derfra forsvinner til sommeren. 

At vi ikke signerer noen av prøvespillerne er vel det mest sannsynlige scenarioet så er at vi signerer en av dem nest mest sannsynlig og det minst sannsynlige at vi signerer begge. 
Samtidig så kunne det satt fart i den nye junior elite satsingen vår og kanskje vil det kanskje være enklere for dem om de er to. 
Et halvt år på å finne seg til rette, være med på treninger og spille med juniorene uten noe press mot a-laget tror jeg kunne ha vært helt gull. Men da må man jo være litt tålmodig innstilt selvsagt.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Bohem33 - 01-28-2025, 10:57 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: JackBlack, 40 Gjest(er)