Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
Kjelsen er i en situasjon der han vil miste tittelen som supertalent dersom han ikke spiller fast i løpet av 2025. Enkelt og greit. Vi her inne kan ikke forvente at vi som en nyopprykket klubb - med en utad uttalt målsetning om å «bite fra oss» i eliteserien. Situasjonen hadde vært en annen dersom vi utfordret topp 4 kontinuerlig. Vi kan ikke drive klubb som Molde og B/G per nå. Så enkelt er det.

Jeg er også enig i at han burde spilt mye mer mot slutten i fjor. Dersom han ikke hadde prestert optimalt i de kampene hadde det vært lettere for han å akseptere at han ikke spilte fast hos oss. Jeg vil også tørre og påstå at Kiil Olsen aldri burde ha blott signert for å være backup da det var minimale forskjeller på han og kjeksen. Fagermo hadde så mye tro på Aron at han valgte å bruke han som spiss i flere innhopp. Da kunne man like gjerne latt kjelsen holdt den backupplassen. (Sett i dag er jeg glad for at Kiil Olsen kom til oss, men vi brukte 18 måneder på å få han optimal. Den tiden kunne vi like gjerne testet og feilet med Kjelsen).
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Majorstuen - 5 timer siden

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 34 Gjest(er)