02-06-2025, 05:01 PM
(02-06-2025, 12:26 PM)Bohem33 Skreiv:(02-06-2025, 12:18 PM)Stenzenga Skreiv: Én spiller rett rundt hjørnet enn så lenge, dessverre
En spiller er bedre enn ingen.
Sæter ser ut til å gå på lån med opsjon til Polen, det har vært snakk om overgangssummer på fem millioner der.
Kilder til TV 2: Sæter nærmer seg overgang til polsk fotball
Det synes jeg hørtes utrolig lite ut når man sammenligner med andre overganger
Eliteserien, Fotball | Sjelden millionfest for norske fotballklubber: – Aldri vært bedre
Tror Jokke hadde gjort en bedre jobb om han var sportssjef der.
Hei folkens!
Jeg skal starte min deltakelse i dette vennlige forumet med å fremheve noe som skremmer meg veldig: Norge selv selger sine spillere veldig billig.
En del av dette skyldes en sunn fornuft om at ligaen ikke har et høyt utfordringsnivå, noe som ikke stemmer gitt at ligaer som er på samme nivå ifølge Global Football Rankings selger mye bedre. Den gode formen til mange norske spillere i de europeiske toppligaene bør også heve nasjonalproduktet.
En annen del skyldes også det faktum at NFF ikke vet hvordan de skal jobbe sitt produkt særlig godt, gitt de siste tilfellene av First Price VAR og den nylige omleggingen av kampen vs Tromsø.
Det vi har igjen er å fortsette å sette inn fete videresalgsklausuler for å tjene noen flere millioner over tid.