Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
Synes vi bør signere en høyre back som er ment å kunne spille fast og l han og Borch konkurrere om plassen. Vinner Borch den konkurransen så er ingenting bedre enn det. På venstre side har vi både kjøpt og solgt da gjenstår en stopper eller to. Får vi det og har vi oppgradert hele forsvarsrekka da er vi i mål om vi stoler på spissene våre, gjør vi ikke det trenger vi også en spiss.
Nå høres det jo ut som det er en back på vei, det vil overraske meg om han kun kan spille venstre.

At prøvespilleren er venstre back tror jeg ikke vi skal legge så mye vekt på. Det er et stykke fra prøvespill til kontrakt og selv med kontrakt tar det tid før man er klar for å spille, se bare på Obasi. Så skulle vi signere en vb nå så er det ikke sikkert han spiller så mye før neste sesong og da kan det ha skjedd mye med spillestallen. Men utfra rapportene fra kampen mot Skeid (jeg så den ikke) er det vel mest sannsynlig at han ikke signeres. Så tar de neppe den avgjørelsen kun basert på en omgang i en treningskamp tidlig i februar.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Bohem33 - 02-10-2025, 01:22 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 46 Gjest(er)