02-10-2025, 06:18 PM
(02-10-2025, 05:54 PM)NilsDN Skreiv:(02-10-2025, 05:27 PM)papajoao Skreiv: Det er viktigere å dø som en helt enn å leve lenge nok til å bli en skurk. Romerikes gule kyllinger betalte med nedrykk for guddommeliggjøringen av en spiller som var god med ultras og forferdelig med ballen. Men jeg tror denne nåværende skaden virkelig tar ham ut av planene, så vi må se fremover og vente på at de nye spillerne som kommer for å heve nivået i forsvaret.
!!!!!
Enig![]()
Det blir spennende å se hvem som faktisk dukker opp. Foreløpig så tenker jeg Pallas og Sørensen fyller noen huller. Promise er smart for fremtiden og bra at vi er interessert i prøvespillere. Afrikanske talenter har jo hatt null fokus hos oss. Som er litt rart når vi ser hvor stor suksess andre klubber har med det, ikke like rart når vi tenker på hvem som har bestemt hos oss tidligere.
Mulig jeg bare er optimist, men jeg sitter også med en følelse av at vi kommer til å ha en viss stigning. Pallas og Sørensen tror jeg er mye for penga. Så mangler vi fortsatt en back og en midtstopper. Og så tror jeg vi kanskje kan forvente oss noe med litt mer trøkk i nærmere seriestart. Spiss, høyrekant...
Jeg er ikke (veldig) bekymret. Markedet er tøft og både Pallas og Sørensen tilfører laget mye mer enn pengene vi investerte i dem.
Obasi har tatt steget opp et hakk, og jeg har fortsatt stor tro på Riisnæs og Emin Pajic. I dag har vi et bedre lag enn laget som fullførte OBOS, og mye bedre enn det som fullførte siste ES.
Navn jeg kan forvente i en idé om en norsk forsvarsspiller som spiller til høyre: Ulrik Fredriksen fra Haugesund og Fredrik Dahl fra Godset. Even Claus Niyukuri er et alternativ, også han fra Haugesund.
Det vil nok være noen bedre enn dem, siden Jokke til nå alltid har gjort utmerket forretning for pengene som er investert.