Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(2 timer siden)NilsDN Skreiv:
(3 timer siden)Østenga Skreiv: Klubben klassifiserer Riisnæs som angrepsspiller, så han er nok et tenkt alternativ på venstre kant i kommende sesong.

Ja, sannsynligvis.

Men alternativene fremover på banen blir vel omtrent sånn da.

Defensiv/sentral midtbane - Ambina, Hagen, Jarl, Sjøvold, Pajic
Boks-til-boks løper - Bjørdal, Strand
Kreativ indreløper - Lange, Riisnæs, Hagen
Venstrekant - Riisnæs, Thorvaldsen, Sørensen
Spiss - Brajanac, Rijks, Sørensen
Høyrekant - Obasi (Promise fra sommeren)

Så er det noen unggutter som jeg ikke tar med. Apold-Aasen, fortsatt ung og også skadet. Usman, kan få sporadiske innhopp. Dicko Eng ser vi nok ikke på banen i 2025. Bully heller ikke.

Høyrekanten synes jeg ser tynn ut. Jeg ville tatt ut Lange, fordi han tar en utenlandsplass. Vi har fortsatt god dekning sentralt. Og hentet en høyrekant i stedet. Helst en norsk en. Og oppgradert en av Rijks/Brajanac med en ny utenlandsk spiss. Midtbanen er jeg ikke bekymra for i det hele tatt. Forsvaret er jeg ikke bekymra for så mye mer enn at vi ikke har så god dekning. Det er nok forholdsvis enkelt å løse.

Lengst framme er det mye talent, men mener vi trenger noen flere sikre kort der. Spesielt på høyrekanten. Og vi trenger et klarere 1.valg som spiss.

Helt enig. Nå går vel dette litt imot tanken om å signere unge spillere som skal opp og frem, men jeg tenker at en spiller som Jores Okore, som trente med oss i sommer, kunne vært fin å ha i en Ola Kamara rolle, bare i forsvar. En erfaren spiller (kun 32 år) som ikke er tiltenkt mye spilletid, men heller er der som et alternativ om det absolutt trengs. Han er fortsatt klubbløs. Så var det vel en grunn for at klubben ikke plukket han opp i sommer, men likevel en ok backup løsning skulle man ikke finne noe bedre. Problemet er at han også er dansk...
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Østenga - 2 timer siden

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Blue 1978, Ingar, Kristoffer, Mannenigata, mestah, Oldtimer, Patriot, Sebbe, Stenzenga, Tony2, VIF123, Vifbiff, Østenga, 1 Usynlig(e) bruker(e), 69 Gjest(er)