Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
For meg ville et halvt års lån av Jones gitt mye mening.

Serien deres slutter omtrent når vår begynner og starter omtrent når vi har sommer vinduet.

Han har fått vært med i mange tropper, men har vel enda ikke fått spilletid for a-laget.
Likefullt har han garantert vokst på å være med på treninger med et nytt lag på et høyere nivå.

Kommer han hit på lån så er han i sesong og bør være i bedre matchform enn mange andre. Han vil ta av en del press for Obasi, Sørensen og andre vi håper og tror at vil dominere for oss. Han får også prøvd seg i en divisjon over der han herja i fjor så Celta kan fort få igjen en langt bedre spiller.

Så har vi prøvd med Dønnum og Tafoeek før uten at det var noen kjempesuksess så man må sjekke om han har lyst og orker før man går for det, men jeg tror det kan bli bra.

Så måtte man fokusert på å gradvis fase inn obasi på laget. 

Wemba ville vært en nydelig signering, men redd han blir for dyr ja. Samtidig blir jeg ikke overrasket om vi drar en signalsignering opp av hatten før vinduet stenger. Det har vi vel ikke sett enda.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Bohem33 - 02-16-2025, 11:46 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Mannenigata, Morrison, Theo 66, 1 Usynlig(e) bruker(e), 65 Gjest(er)