02-18-2025, 04:14 PM
(02-18-2025, 03:49 PM)NilsDN Skreiv:(02-18-2025, 03:23 PM)Bohem33 Skreiv: Du får helt sikkert rett i at det blir sånn, men for å svare.
Mange var overrasket da Jones ble solgt rett fra Obos til La liga. Det er et enormt sprang i kvalitet.
Både Jones og klubben snakket om at han kunne ha godt av å spille litt i eliteserien før en overgang, men når det budet kom var det ikke mulig å si nei.
Du burdre prøve siteringsfunksjonen og ikke bare svar. Da er det litt enklere å sitere den delen av kommentaren du svarer på.
Uansett. Joda, det er er helt sikkert greit å spille litt på Eliteserienivå. Men hvis han først skal på utlån på et lavere nivå så er jo et lavere nivå i Spania mer nyttig for han. Men tipper han fortsetter å være i troppen og får sikkert noe spilletid også før sesongslutt. Og så er han klar for å konkurrere om en plass for fullt der fra høsten av.
Hvis jeg skulle gitt han et godt råd så var det å ta litt fri. Som sagt så får han en sammenhengende sesong fra mars 2024 mai 2026 med et utlån til oss nå i sommer.
Om jeg siterer alt du har skrevet så går det helt fint å bruke den funksjonen. Men da siterer jeg (som nå) også det du siterer fra meg og man ender med noen veldig lange innlegg.
Stryker jeg den delen av ditt innlegg som er et sitat fra mitt innlegg så kræsjer dataen min eller jeg får i hvert fall beskjed om at siden ikke svarer.
Det var derfor jeg brukte copy pase og skrev inn at det var et sitat.
Angående Jones så kjøper jeg alle dine argumenter og regner med at det er sånn det blir.
Men jeg tror fortsatt at om Jones selv føler seg frisk og raskt og motivert så kunne han ha godt av å briljere litt i eliteserien.
Så får vii se da, om han gir oss myndighet til å ta en avgjørelse så fortsetter jeg mer enn gjerne den diskusjonen, men inntil vi får det så har jeg ikke så mye nytt å tilføre der.
Da får vi heller bruke tida til å glede oss over at det er en høyre back på vei og at vi da ser mindre sårbare ut deffensivt og at vi virkelig nærmer oss dobbel dekning selv om det fortsatt er spørsmål rundt stopper plassen (om vi beholder Kjelsen eller trenger en ny) og kvaliteten i angrepsrekka
Det er ikke så verst å ikke ha større bekymringer enn det med 6 uker igjen.
Men plutselig kommer det en skade eller salg (det siste er litt mindre trolig siden mange vinuder er lukka) så kan panikken fort bre seg igjen.