Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(02-19-2025, 04:31 PM)JohnnyJ Skreiv:
(02-19-2025, 03:26 PM)NilsDN Skreiv:
(02-19-2025, 11:44 AM)Fredmidt Skreiv: Joda, klar over det. Tenkte bare det var rar smalltalk, "for litt over et år siden snakka jeg med noen du kjenner." Hørtes ferskere ut, fikk et håp om en solid backup hvis vi skulle være uheldige og miste AHK.

Jeg tror nok at Jocke og Rosted har holdt kontakten. Og at vi står klare den dagen han har lyst til å reise hjem til Oslo.

Eller så er det så enkelt at sportsdirektøren vår har gjort godt forarbeid før overgangen. Det er helt vanlig praksis å ringe rundt og skaffe referanser 
for å få vite om spillerens personlige egenskaper. Tipper Jokke har snakka med flere Brøndby/Lyngby-spillere, og garrantert Heggheim. 

Angående Sjåtil-overgangen er det bare jeg som får en vond bismak i munnen? 
Gutten har vært Lyn-gutt hele sitt liv, og jeg ble ikke videre imponert etter velkomstintervjuet. Han vil spille for oss fordi vi er i Eliteserien, og sier han vil gjøre sitt beste for alle klubbene han spiller i. Litt vel diplomatisk ovenfor tidligere arbeidsgiver spør du meg. Men hvor stor motivasjon får man av å spille for en klubb du har hatet siden du ble født? 

I et scenario der Lyn hadde tilbudt han like mye penger, ville han garrantert ha valgt å dra "hjem" til dem.
Er dette en spiller vi vil ha på laget fremfor Borch som er 100% Vålerenga? For meg er det et klart nei, og jeg merker jeg er veldig skeptisk. 
Men Kjetil Wæhler gikk samme veien og endte opp med å bli legende for oss, så jeg håper at han motbeviser meg.
Han virker veldig glad og fornøyd med å signere for Vålerenga, og kan også nevnes at agentfirma som Sjåtil bruker er av vår tidligere legende Kjetil Wæhler, så han har nok lagt inn et godt ord om klubben ?

Fra Instagram kontoen til Sjåtil: -Stort å signere for Vålerenga
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av engaman - 02-19-2025, 04:53 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: NilsDN, 1 Usynlig(e) bruker(e), 66 Gjest(er)