Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stolt av gutta! Vålerenga - Kristiansund. Dette tar vi!!
Jeg kjenner den ubehagelige følelsen av at «Dette tar vi». Etter 1-1 i Sogndal i 2000 hadde jeg knapt nerver før matchen og tenkte at divisjonsforskjellen var på vår side og at «Dette tar vi».
Fikk opp pulsen litt når Sogndal tok ledelsen, men kom tilbake i vater når Reka utlikna før pause. Etter en tidlig 2-1 ledelse i andre omgang kjente jeg nok igjen at «Dette tar vi», men det viste det seg jo at vi ikke gjorde…
I 2003 var jeg også sikker på at uavgjort i Tønsberg skulle holde og at hjemmekampen var en transportetappe. «Dette tar vi». Også her fikk vi oss en kalddusj når Sandefjord tok ledelsen tidlig. Vi utlikna kjapt og tenkte igjen at «Dette tar vi», men det svingte jaggu hit og dit gjennom denne kampen, og jeg strever fortsatt veldig med å påstå hardnakka at dommerens annullering av Fredrik Thoresens mål er korrekt. Denne gangen var marginene med oss, og vi tok det.
En 0-2 seier borte er altså det beste utgangspunktet vi har hatt for et hjemmeoppgjør av denne sorten, så «Dette tar vi». Håper bare vi slipper unødig spenning. 2-0 ledelse etter 10-15 min er helt OK. Knus KBKs drømmer tidlig og gi oss valium i form av leken festfotball i resten av kampen. Tusen takk. «Dette tar vi».
Svar


Meldinger i denne tråden
Stolt av gutta! Vålerenga - Kristiansund. Dette tar vi!! - av Langbølgen - 12-03-2023, 09:12 PM
RE: Stolt av gutta! Vålerenga - Kristiansund. Dette tar vi!! - av hmchrist - 12-09-2023, 01:35 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)