(04-09-2025, 08:50 PM)Majorstuen Skreiv: Lange ble bedre med en gang kjøleskapet ble byttet ut med Rijks. Tvilsomt at det er tilfeldig. Jeg spør igjen. Alle som har vært så positive til Brajanac - hva er han bra på?
Det spørsmålet har jeg stilt meg selv også. Han har ingen klare kvaliteter, og er under pari på det meste. Som sagt mange ganger, stort sett hvem som helst kunne putta de måla han gjorde i OBOS. Tap'ins innenfor 5-metern krever ikke spesielt mye, bortsett fra å være tilstede. De fleste av oss skjønte at nivået i ES er bedre enn OBOS, men tydeligvis ikke alle.
Resultatet er at vi har en spiss som ikke er i nærheten av noen verdens ting.
Men hysj, nå skal jeg være stille. Det er jo intet mindre enn heksejakt jeg driver med ......
Forøvrig en ekstremt svak kamp av Kiil Olsen idag. Begge baklengs er han delaktig i. Det første er han først på ballen, men istedenfor å spille keeper eller skjerme ballen, løfter han den ut. Innkastet går inn i midten hvor Kiil skal være, men han står for langt inn mot mål og bare trekker opp beina sånn halvveis istedenfor å gå i duell. Men hvem er i duellen mon tro? Jo det er Brajanac, og han som er så god på hodet, løfter seg ikke 5cm en gang, og FFK får en enkel jobb å vinne duellen.
Kanskje Brajanac synes det er så trist å ikke score selv, at han forærer motstander mål?
Straffa imot er nok en gang elendig av Kiil Olsen, hårreisende takling.