04-10-2025, 04:42 PM
(04-10-2025, 04:31 PM)Oldtimer Skreiv: Ja, plutselig ser det ut som både bronse medaljene og 2 - 3 europacup plasser er up for grabs. Bare synd vi ikke ser sterke nok ut til å grabbe en av dem.
Men har Trøim lyst til å se oss spille i Europa neste sommer, så burde det være mulig hvis han bruker en 20 til 30 millioner i sommervinduet.
Avhenger jo litt av om vi henger noenlunde med etter vårsesongen da.
Jeg burde sikkert ikke si det her, fordi da jinxer jeg det garantert. Men jeg har ganske lenge hatt litt på følelsen at vi kommer til å ha en sånn 2004-aktig sesong i år. Ikke at vi sloss helt om gullet da. Men at vi liksom henger med på et vis. Og så henter vi inn et par spillere i sommer som virkelig gjør at det bare tar fyr. Kanskje 2020 er litt bedre eksempel, da vi også henger med, henter Kjartanson og Bjørdal og plutselig så tar vi medalje.
Fordi Eliteserien er såpass jevn så kan veldig mye skje. 11 mot 11 var vi jo helt på høyden mot Viking. Og også Sarp og FFK. I banespillet altså. Det er få av lagene som liksom overgår de andre. Det er jevne kamper også vinner det laget som har en ekstra målfarlig spiss ofte. Vi har veldig mye vi nå. Troppen er bra balansert, ok kanskje en midtstopper for lite. Men med et par spillere inn som er hakket over, så er vi nok veldig nære en topp 3-6.