Avstemning Jeg tro at
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Vi vinner såvidt
31.03%
9 31.03%
Brajanac blir slakta på forumet etter kamp
27.59%
8 27.59%
En av spissene scorer
13.79%
4 13.79%
Vi holder nullen
0%
0 0%
Vi taper
0%
0 0%
Vi vinner med 2 mål eller mer
17.24%
5 17.24%
Uavgjort og møkkakjedelig
10.34%
3 10.34%
Totalt 29 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kristiansund - Vålerenga 27.april 17:00
(Igår, 08:10 PM)Majorstuen Skreiv:
(Igår, 07:24 PM)BohemFraØst Skreiv:
(Igår, 07:22 PM)Flemmern Skreiv:
(Igår, 06:46 PM)BohemFraØst Skreiv:
(Igår, 06:27 PM)Ingar Skreiv: Brajanac hadde ikke truffet mål om det var dobbelt så stort!

Skjønner ikke hvorfor man henger seg så opp i Braja denne kampen her. Den ene «sjansen» Var dødvinkel, ingen hadde scora derfra.  Han får INGENTING å jobbe med!

Ingenting å jobbe med? Han fikk tidlig en "løpeball", men er ikke i nærheten av å holde følge med motstander. Sånn er det alltid.
Innlegga som kommer, er han alt for tidlig inne i boksen. Det handler om å time dette riktig, og det gjør han aldri.
Legg til at han stort sett taper alt av dueller, når vi forsøker å bruke han.
Når Brajanac forsøker å jobbe som førsteforsvarer og "labber" mot keeper, går han feil inn som gjør at keeper kan spille akkurat hvor han vil. De som har spilt fotball et kvarter, vet at man skal dekke rom samtidig som man presser keeper.
Ikke glem at relasjonsspillet hans er helt fraværende i tillegg. Summerer man opp dette, blir det vanskelig å score mål.

Lange har ikke vært en åpenbaring han heller, men var bedre idag enn tidligere i år synes jeg. Sørensen viser at han vet hvor målet står, så jeg henger meg på de som mener han kanskje bør brukes som midtspiss. Han er ikke veldig rask, men ikke tregere enn Brajanac. I tillegg er han teknisk og kan skyte.
Tshiembe synes jeg ser god ut, spesielt med ball. Langt raskere å spille seg ut enn det Kiil Olsen er.

Av våre 4 dansker, har ingen overbevist meg enda denne sesongen, men Sørensen og Tshiembe tror jeg kan være gode nok. Lange har potensialet med drivet hans, men Brajanac er ikke god nok.

Ja, han taper alt for mange dueller. Der er en han svak!

Hva er forutsetningene? Du vet hvilken type spiss han er. Han skal ikke løpe fra noen. Han skal ikke ta med seg ballen fra midtbanen. Timingen kan man heller ikke ta han på, hvor gikk alle innleggene når han var på banen i dag? Bakerste stolpe hvor det var INGEN. Rævva kvalitet på innleggene i dag. Braja må få ballen i kroppen foran mål. Er ikke vanskeligere.

Spisser på ca. 190 bør jo vinner dueller dersom man ikke er raskere enn stopperne. Det med innleggene er selvfølgelig er kombinasjon, men dersom alle innleggene kommer på bakerste bør vel han holde seg på bakerste? Spesielt dersom han ikke frigjøre seg på første noe han ikke klarte en eneste gang. Da er det bedre om han håper på en hodeduell på bakerste. Den missen så lettere ut live enn på reprise, men dersom man ønsker å slakte Brajanac kan man jo si at han ikke traff ballen. Når situasjonen ble som det ble må han jo heade den tilbake der ballen kommer fra, men han treffer jo helt feil. Han er ikke bra nok under noen omstendighet. Han kommer ikke til å bli det. Han kan kanskje utvikle seg til å bli en eliteseriespillet en dag, men ikke til det nivået noen her inne vil ha i Vålerenga. Da er det liten vits å fortsette med dette. Rijks er ikke god nok han heller, men han bidrar faktisk mer om man ser helheten.

Ja, han bør vinne flesteparten av dullene. Men at han skal holde seg på bakerste fordi alle innleggene går der er jo veldig enkelt å si. Der skal vingen vår være. Braja skal ta returer og stå foran mål. I Eliteserien blir det færre sjanser å score på. OBOS ble han matet og matet = mål. Så greit at han ikke er god nok Men man må få opp øya. Innleggskvaliteten vår er for dårlig. På den situasjonen der hvor han må løpe fremover blir det ikke noe enklere å heade den inn i feltet igjen.

Mange på x som skriver at vi scora fordi han ble bytta ut, helt latterlig. Rijks løper ja, men fy f så mye «feil» han løper og. Tror vi virkelig at man at man får en komplett spiss i Norge som gjør alt? 

Jeg svarte på et innlegg som skrev han ikke klarer å treffe målet hvis det var dobbelt så stort. Tafatt kommentar, ta han på det han faktisk er dårlig på. Han fikk nok sjanser mot RBK til å score, da kan man kritisere han. Men i en kamp han ikke blir brukt på sine styrker blir alt for dumt å si.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Kristiansund - Vålerenga 27.april 17:00 - av BohemFraØst - Igår, 08:22 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)