12-11-2023, 11:27 AM
(12-11-2023, 11:18 AM)Vegar Beider Skreiv: Vi slipper VAR neste år. Smak på den; Vi slipper VAR i 2024.Lett å være enig og slenge seg på det her. Vi trenger at alle drar i samme retning og jobben starter idag.
Jeg var som alle andre skuffa i går, men jeg er overbevist om at OBOS24 er bra for oss. Eliteserien er for bønder.
En ny generasjon vil nå få oppleve å spy opp en halvliter Møllers tran når de spaserer av bussen på Melløs i Moss, følelsen av risiko på vaklevorne tribuner og lange bussturer i frisk fjelluft. Vålerengas tapre soldater får anledning til å skjenke friskt DNA rundt omkring i bygdenorge. Alt dette bygger karakter.
Vi skal banke Lyn sønder og sammen. Ikke bare 1 gang, men 2. Lynspøkelset er dødt og begravet, og skal aldri gjenoppstå.
Vi skal gjenta 1997. Nedrykk 1996 - tidenes jubelsesong i 1997. Vi spaserte gjennom serien, vant cupen og herjet i Europa. Mirakelet i Istanbul og busstur til kvartfinale mot Chelsea i 98 hvor vi ble kåret til årets bortesupportere i engelsk fotball.
Fortvil ikke, vi skal opp som en ståpikk, sterkere enn noensinne.
Mr. Ikke-dette-jeg-ble-lovet bør være første ut. Kreft for en prestasjonsgruppe.