Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stolt av gutta! Vålerenga - Kristiansund. Dette tar vi!!
Jeg var selv i sin tid motstander av tromme, men skjønner at det gjør ting lettere med tanke på takt osv så har lært å godta den. Høres fortsatt teit ut når man ikke er mange osv så bør kun brukes når det er mange på blokka. Det er det jo heldigvis ofte.
Personlig er jeg også noe mer fan av den Engelske stilen enn Ultrasgreia med tanke på sanger. Mye pga humoren. Noen evighetssanger er bra, men kan bli mye også. Når enkelte sanger går igjen og det hovedsaklig er Ikaros som synger med høres det bare teit ut. Derfor er det viktig å komplimentere med korte sanger som ruver mye høyere i lydbilde. En mellomting her er bra.

Så er det viktig å huske på at det er mange år siden det har vært så bra trøkk på tribunen som nå. Vi var ikke i nærheten i 2016 selv om et kvarters utdrag av en kamp virka ok.
Uten Ikaros & co på blokka hadde vi aldri klart å bygge det vi har nå, så selv om jeg langt ifra er enig med alt er det hundre ganger bedre enn det ville vært uten dem!
Svar


Meldinger i denne tråden
Stolt av gutta! Vålerenga - Kristiansund. Dette tar vi!! - av Langbølgen - 12-03-2023, 09:12 PM
RE: Stolt av gutta! Vålerenga - Kristiansund. Dette tar vi!! - av Hvalkjøtt - 12-11-2023, 03:22 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 33 Gjest(er)