(12-11-2023, 11:17 AM)Flemmern Skreiv:(12-11-2023, 10:46 AM)mestah Skreiv: Jeg er en av de som aldri har hatt noen tro på at det er "bra å rykke ned". Og i går etter kamp sa jeg til en kompis at etter dette her, og alle nedturene i år, så gidder jeg ikke til neste år.
De følelsene er borte nå. Vi bruker nedrykket til å rydde i stallen. Vekk med de som ikke bryr seg eller bidrar. Få satset på de talentfulle unggutta våre, så er de klare for å herje i eliteserien etter at vi rykker direkte opp.
Sesongkort kjøpes i ettermiddag. Skal bli deilig å slippe VAR, og forventer at vi snur helt om på hjemmestatistikken til neste år. Det skal bli deilig!
Vi skal tilbake. Og det skal bli hardt! Bønda vet ikke hva som venter de når vi er tilbake.
Opp som en ståpikk!
Mista helt "interessen" tidlig i sesongen, så nedrykket har ikke brydd meg nevneverdig. Et sted går grensa for smerte. Så får jeg håpe det blir sesongkort kommende sesong, men det avhenger av at det ryddes mer i klubben. Jeg gidder ikke stå på stadion og skape drittstemning for alle rundt meg.
Når du nevner VAR, skal vi huske på at de situasjonene vi fikk VAR mot oss denne sesongen, kan ha indirekte sørget for nedrykk, ganske spesielt. Vi kan ikke skylde på andre enn oss selv og den lagte strategien, men allikevel mener jeg å huske at det var 2-3 situasjoner som var horrible.
Ja, særlig hjemmekampen mot LSK tror jeg hadde større betydning for hvordan det gikk videre i sesongen enn mange vil tenke.
Horrible dommeravgjørelser. Vi kjørte over LSK og så fikk vi en utvisning på Juklerød.
Utvisningen kan kanskje forsvares, men ikke å blåse mot Kiil Olsen i en ren skulder til skulder duell hvor han egntlig satte 4-2 til Enga.
Endte i stedenfor i et mareritt hvor LSK snudde 1-3 til 4-3.
Definerte nok i stor grad hvordan det gikk i de neste kampene.
Kanskje hadde DEF sittet ennå om det ikke var for en inkompetent dommer i LSK-kampen.
Edit: Enga tok faktisk 7 poeng på de tre kampene etter, men allikevel vil jeg påstå at LSK-kampen ble definerende hvor
HVOR dårlig særlig hjemmekampene ble etter hvert.