(12-11-2023, 09:00 PM)hmchrist Skreiv:(12-11-2023, 02:32 PM)Loffen Skreiv:(12-11-2023, 02:16 PM)OsloBohem Skreiv: Sesongkort på Østblokka for oss trofaste blir satt til 1990kr, faen meg en skam. Supporterne er de eneste som har levert en dritt i 2023.
Det får man si
Ser jeg betalte 1190 denne sesongen. Husker ikke om det ble kjørt kampanjer i fjor da..
800 ekstra var jo litt av en julegave, selv om det ser ut som man får et gavekort med på kjøpet.. Uansett, penga må ut først..
Var noen kampanjer i fjor, ja - og du er tydeligvis OBOS-medlem som fikk den prisen (en skjebnens ironi at det ikke ser ut som det lønner seg neste sesong...)
Men, du fikk bare to hjemmeseire og 4 uavgjort (10 poeng) for de 1190,- kronene, og neste sesong bør det være gode odds for at du får ned prisen per poeng...
Synes timinga fra klubben er litt stusselig. De kunne/burde gitt oss noen dager til å summe oss før de ber om nye ferske dollars. Jeg skjønner at klubben trenger mer penger neste sesong, men å "true" med at prisen går opp med 500,- 1. januar er nærmest taktløst. Her har de skuffa oss på det grøvste også ber de om penger - og om vi ikke punger ut NÅ, så flår de oss for 500,- til... Vel, vel, kommer vel over dette også. Er ikke bare bare å bli kvitt denne diagnosen...
HEHE, bra skrevet, enig med deg. Vi bør vel få mer enn 2 hjemmeseire og 4 uavgjort i neste sesong. Løp og kjøp, dyrere sesongkort neste sesong gir mer mål og poeng for pengene