01-02-2024, 03:28 PM
(01-02-2024, 01:48 PM)Trazan Apansson Skreiv: Jeg deler dine bekymringer NilsDN. I det skuta skulle drifte av kurs må det korrigeres umiddelbart. Det kommer ikke det sittende styret til å evne.
Nei, men det er vel ikke det sittende styret sin jobb å gjøre det heller. Alle har jo stilt sine plasser til disposisjon og jeg regner med at samtlige blir bytta ut. Men det skjer jo ikke før på årsmøtet, altså i mars.
Ellers enig med de som sier at Jokke og Bakke har 5-6 kamper i starten av sesongen på å redde jobbene sine på. Problemet er jo at hvis Bakke bruker hele vinterent til å drille laget i en 352/532 så er det ikke bare for nestemann å legge om på dagen.
Jeg er ikke så veldig bekymret for Jokke. Han er positivt å ha der. Men han burde ikke være sportssjef. Det er alt for store sko for han. Vi burde ha en annen sportssjef som har peiling, er visjonær og har litt administrative gener i tillegg. Så kan han nye være sjefen til både Jokke og Bakke.
For er det en ting jeg lurer på, etter halvannet år med Jokke i klubben, så er det hva hans visjon er. Hva er hans tanker om hvordan vi best kan lykkes? Og i hvilken grad har han lykkes med å implementere dem i den perioden han har vært her.