(01-10-2024, 01:59 PM)blaarizla Skreiv: Dette var et bra intervju, syns jeg.
Godt å høre at det ikke blir 5-3-2 i OBOS, men det skulle jo bare mangle! Han sier også at vi etter alle solemerker skal spille med én spiss, og at konkurrentene om den plassen blir Børven og El-Abdellaoui (og selvfølgelig Ilic hvis han blir).
Enig i at det var et bra intervju. Petter Myhre er morsom å høre på.
Jeg kaster opp i munnen av begrepet klubbygging da. Og så sitter jeg med et spørsmål rundt det at om Myhre skal trene laget på feltet og ha hovedansvar for det taktiske inn mot kamper, hva er det da Geir Bakke skal drive med?
Og jeg har blitt såpass til grinebiter at jeg egentlig ikke bryr meg så mye alt pratet om hva den som til enhver tid er trener har tenkt å gjøre. Jeg er heller ikke særlig motivert for å se bak resultatet og glede meg over framgang og sånne ting. Det er kun en ting som som er akseptabelt i 2024 og det er opprykk.
Men det var et bra intervju og jeg hørte på hele.
Når det gjelder de spillerne så er det klart de nevner navn på de spillerne som allerede er i klubben i dag. Hva annet skal de gjøre? Ilic, Børven og El-Abdeoullai er alternativene der i dag. Hvilke alternativer de har 1.april kan godt være noe helt annet.