01-22-2024, 12:57 PM
Jeg tror du har helt rett i at Illic selges før noen andre kommer inn. Agenten hans legger maks press på klubben ved å si at han ikke vil spille ett minutt i obosligaen uansett hva som skjer. Det er ufin, men ikke uvanlig av agenter dessverre. Jeg tror en demotivert Illic presterer langt dårligere enn han gjorde i fjor, men vi kan ikke gi han bort av den grunnen. Transfermarkt skriver at han er verdt 2,3 M E. Det er 26 M norske. Jokke har snakket om 50, men det er vel mest et forhandlingsutspill så det er vel ikke sikkert at vi får så veldig mye mer enn 30 pluss videresalg. Jo mer jo bedre selvsagt og man kan jo legge på sånne klausuler om at om han vinner gullballen så dobler det seg for å blåse opp overgangssummen og gjøre pillen mindre bitter å svelge. Men i praksis er det jo likt da.
Får vi førti for han så er i hvert fall jeg veldig fornøyd.
Ny spiss må inn og dessverre vil det bli en som er dårligere enn Illic. Men det betyr ikke at han ikke kan være mer enn bra nok for Obos ligaen. Og han som kommer inn bør absolutt være oppe å nikker til kampen om toppskårer tittelen. Vi har en liste sies det, det blir spennende hvem det blir.
Får vi førti for han så er i hvert fall jeg veldig fornøyd.
Ny spiss må inn og dessverre vil det bli en som er dårligere enn Illic. Men det betyr ikke at han ikke kan være mer enn bra nok for Obos ligaen. Og han som kommer inn bør absolutt være oppe å nikker til kampen om toppskårer tittelen. Vi har en liste sies det, det blir spennende hvem det blir.