01-27-2024, 04:27 PM
(01-27-2024, 03:43 PM)NilsDN Skreiv: Jeg tror vi har en bra sjanse til å gå rett opp. Vi hadde egentlig et topp 6 lag i ES, men med noen store hull. Det er stor forskjell på det og å rykke ned som et dårlig lag.
Laget mangler selvtillit, og det bygges ikke på trening.
Jeg tror derfor vi kan få en tøff start før det sitter. Så er det om å håpe det sitter før det er for sent.
Sånn laget står idag, basert på hva som skjedde i 2023, ser jeg ikke at vi rykker rett opp med mindre laget styrkes.
Laget vi har er ikke bedre enn resultatene viste oss sist sesong. Vi håper og tror vi er bedre og at det er tilfeldigheter som gjør at vi er der vi er, men det er dessverre ikke tilfelle.
Jeg mente jo selv det samme som deg at vi var for gode til å rykke ned, iallefall en lang periode. Men det snudde seg når jeg så hvor svake vi ble og opptrådde utover sesongen.
Innså jo da at vi ikke var bedre.
Skal vi opp må laget styrkes som nevnt, og vi må leie ut de yngste som ikke er gode nok til andre klubber som er bedre enn vårt Post Nord lag.
I tillegg må vi kvitte oss med spillere som ikke styrker treninghverdagen. Typisk Børven og Hedenstad.
Selger vi Ilic i tillegg, kan vi glemme å rykke opp. Da har vi pr dags dato ingen spisser som scorer mål.
Som du skjønner er jeg veldig bekymra for klubben vår.