Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Lillehammer 01.02.24. kl. 1830. PRIDE-KAMPEN
#5
Nok en elendig kamp av oss, og jeg som trodde vi ikke kunne bli verre. Den "rævva"-kista er bunnløs.
Det er jo ingen som spiller som normalt, alle langt under pari.
Bare se hvor enkelt LIK kommer inn i vår sone. Gang på gang bare tramper de inn uten å møte motstand. Om vi vinner pucken, er det icing eller tap av puck igjen.
Vi klarer ikke å spille oss ut bakfra lenger, hva skjer?
Vi klarer ikke å ta imot en puck lenger, den spretter alle veier.
Vi klarer ikke å spille pass lenger, går i alle retninger.

Hvorfor skyter vi ikke mer? Se bare i SD når vi er 3 mot 3. I første bytt har vi vel pucken i bortimot et minutt men avslutter IKKE EN FAANS GANG.

Hvor har det blitt av selvtilliten?

En rekke spillere sliter voldsomt, og får ikke opp nivået. Den perioden vi er inne i nå, tror jeg er historisk dårlig i Vålenga sammenheng.
Vi har ikke spilt en eneste bra kamp siden Jul selvom vi har skrapa sammen et og annet poeng.

Vi er så dårlige, og får håpe vi klarer tredje plassen. Jeg er jammen ikke sikker selvom Sparta kun fikk 2 poeng idag. Jeg tror vi blir fjerde lag og møter Stjernen eller Frisk i kvart og ryker.

Liker ikke å si det, men Andersson kan ikke være rett mann? Spillera virker jo livredde utpå der.
Med denne stallen er det en skam å ikke nå finalen.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Kamptråd VIF - Lillehammer 01.02.24. kl. 1830. PRIDE-KAMPEN - av Flemmern - 02-01-2024, 10:15 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)