Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Oilers - VIF lørdag 03.02.24. kl. 1800
#7
(02-04-2024, 02:06 PM)Goliat Skreiv:
(02-03-2024, 10:20 PM)Flemmern Skreiv: Deilig med seier ja, og endelig tar trener grep som er etterlyst (iallefall fra min side).
I en rekke tilfeller ble første rekka satt utpå i offensiv dropp, og fjerde rekka var vel knapt på isen i 3.periode.
Jammen på tide at laget toppes, det har vært et savn.

Godt å se at sjonglering av rekker endelig ga resultater også, selvom jeg synes syndt på Thomas Olsen som sikkert har spilt overalt denne sesongen. Det går utover hans målproduksjon.
Synes også synd på Sebbe som sikkert er en av ligaens smarteste spillere, som har Karterud og Thoresen med seg i rekka. De gutta er bortimot ubrukelige både offensivt og defensivt. Man er aldri bedre enn det svakeste ledd, og disse 2 svekker ikke bare Sebbe, men hele laget.

Uansett, godt med seier, så får vi se om vi har klart å snu det Smile
Jeg for min del er mer skuffet over Nielsen, og med han på tribunen snudde vi kampen og vant. Fornøyd med tre poeng og håper vi er ute av den lille downperioden nå.
Enig, han har skuffet stort. Synes han har noen gode pasninger framover i banen, men roter for mye defensivt og tar for mange sjanser.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Kamptråd Oilers - VIF lørdag 03.02.24. kl. 1800 - av Flemmern - 02-04-2024, 03:24 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)