02-15-2024, 04:34 PM
(02-15-2024, 04:16 PM)NilsDN Skreiv:(02-15-2024, 03:42 PM)Tom_S Skreiv: At det er myhre som tar seg av pressen tror jeg handler om intern fordeling av arbeidsoppgaver, så har sikker Graff (og Bakke) sett at Myhre er flink med media og har jobbet med det. Synes det er helt greit at han er "ansiktet utad" så lenge det som blir sagt gir mening og er proft, det gagner klubben, og gjør oss mer medie dekning, som igjen gir omtale, som igjen gir økt synlighet for sponsorer osv osv.
Det er jeg i seg selv enig i. Men inntrykket som skapes er likevel at det er Myhre som styrer butikken, ikke Bakke. Jeg vet ikke om noen andre steder der hovedtrener ikke uttaler seg og sender en av assistentene i stedet.
På klubbens sider står Bakke oppført som hovedtrener, det gjør ikke Myhre. Jeg skjønner så klart at de jobber som et team. Både de to og også resten av teamet. Som sagt synes jeg er såpass pussig at vi kjører en modell her som absolutt ingen andre klubber jeg vet om gjør, så da tenkte jeg det var verdt en parantes.
Vi hadde ikke før starta den diskusjonen så kom det video med Bakke på klubbens YouTube!
Er vel samme trener konstellasjonen i Viking, med unntak om at der har begge like mye ansvar kanskje?