(02-16-2024, 04:56 PM)Rad11vb Skreiv: Ja men 6 av 11 er her som feks rundspilte lsk hjemme før rødt kort, 7 av 11 som spilte jevnt mot Bodø i cupen. Vi har spilt flere gode kamper med samme stamme..Velger å være positiv og at med en solid stopper og ett par nye til så stiger konkurranse og nivå på trening og kamp.
Jeg må ærlig innrømme at nedrykket fremdeles er tungt å svelge, så noe positivitet er det en stund siden jeg har følt på. Etter siste par år med kaos i klubben og elendige sportslige resultater har jeg dessverre mistet det meste av tiltroen til ledelsen i klubben. Nå er jeg rett og slett kun avventende til hva styret og JJ/Bakke/Myhre kan få til.. trenere og laget må vise noe positivt på banen for å få opp spiriten, trua og gleden igjen hos supporterne.. og det skjer neppe før sesongstart.. fram til da må det jobbes nonstop med å hente inn kvalitet! Spillere inn kommer selvsagt, men de MÅ være gode nok som JJ & co har sagt; vi har ikke råd til å bomme nå!
Kamper i obos skal jo liksom være enklere å vinne enn i eliteserien, men etter å ha møtt kbk i kvalik og tapt fikk vi jo klart svar på hvor vi og laget vårt står. Vi har mistet endel rutine i Strandberg og Oldrup (ikke nødvendigvis negativt med friskt blod inn) og mål i Ofkir og Ilic..
Hvilke spillere har vi nå i troppen som liksom kan bikke jevne kamper i vår favør? Kiil O, Riisnæs, Bjørdal, Håkans og kanskje Rijks?.. vi trenger flere! Vi har fremdeles litt tid, men det HASTER skal laget kunne kjempe i toppen av Obos fra seriestart av og ha et håp om opprykk. Som flere her inne har nevnt.. vi møter kanskje lag som på papiret er svakere, men de har en stor fordel.. i motsetning til oss har de fleste allerede en klar, velkjent spillestil og spillerne er allerede samspilt.