(02-19-2024, 04:28 PM)VIF123 Skreiv:(02-19-2024, 04:19 PM)viftab Skreiv: Veldig rart at vi ikke har flere enn to prøvespillere. Jeg tror at klubben er tilfreds med troppen slik den er og at klubben mener vi er sterke nok til å vinne OBOS uten forsterkninger.
Hvorfor tror du det? Klubben har vel uttalt at vi skal ha en del spillere inn, men at de også skal stå i mot det ytre presset og ikke forhaste seg slik at det blir gjort riktige valg av spillere.
Fordi vi ikke har fått inn noen spillere jeg tror forsterker laget umiddelbart, vi har ikke fått inn noen nye spillere som går rett inn i vår førsteellver.
Det er kun 5 uker til sesongstart og ingenting er skjedd bortsett fra at spillere er forsvunnet ut porten. Nada skjer.....det er ingen beslutningstaker i klubben. Ansvarsløst lederskap.
Går dette bra så blir ledelsen genierklært om vi vinner OBOS med dagens stall, en stall med liten selvtillit. JJ stoler på Myhre som fungerende hovedtrener, Trøim stoler på JJ.
Vi leter ikke etter spillere som er på samme nivå som de Molde, Glimt, Brann, RBK eller Viking ser etter. De som er interessante for spill i OBOS må nok prøvespille og vise seg frem.
Derfor er jeg bekymret for at vi ikke har hatt fulle treninger med prøvespillere som ønsker å spille for oss i OBOS.