(02-21-2024, 09:08 PM)Bohem33 Skreiv: Dagsavisen var mer positiv til prøvestoppern enn mange her inne:
Midtstopper Nathan Idumba viste stor ro og at han hadde god kraft i pasningsfoten. Han var flink til å posisjonere seg, og gjorde sakene sine godt i forsvar. Ambina var nokså usynlig, og preget ikke kampen i spesielt stor grad.
—
Selv synes jeg det er vanskelig å konkludere etter å ha sett en kamp som filmes med ett kamera og ikke skremmende høy oppløsning.
Deilig å vinne fire en mot rbk men som jeg sa før kamp så er det umulig å vite hvor mye man kan legge i ett sånt resultat. Kanskje var trønderne slitne kanskje ikke.
Jeg synes også midtstopperen gjorde en god figur! På ryktetråden etterspørres det jo gull og melk og brød om hverandre , og jeg tenker han her i alle fall er et sted midt i mellom. Mye roligere og mindre panisk i frispill bakfra enn forsvaret vårt har vært det siste året. Ville følt meg tryggere med ham enn Kreuz i ellevern. Hvis han ikke skal ha alt for mye lønn, kan jeg ikke se for meg at det er en dårlig ide å ta ham med hjem. Basert på kampen i dag, altså.