02-26-2024, 07:18 PM
(01-14-2024, 01:00 PM)Langbølgen Skreiv:(01-14-2024, 12:34 PM)Theo 66 Skreiv:(01-14-2024, 01:00 AM)Loffen Skreiv:Jaja, jeg ser iallefall frem i mot kampene mot Lyn. Både den på Ullevål og på Intility. Vi skal være glad vi bor i en BY med forskjellige lag og by-derbyer, ikke i et tettsted som Bergen eller Sogndal? hvor alle holder med samme lag(01-13-2024, 11:42 PM)Thomas S Skreiv:(01-13-2024, 10:04 PM)Trasskuken Skreiv: Også hadde det vært jævla fett om Lyn-VIf på Ullevål får årets høyeste tilskuertall.
Glem dette fokus med Lyn-VIF på Ullevål.
Lengter folk så mye å dra tilbake til Ullevål?
En døv stadion.
Var aldri utsolgt i Tippeligaen.
Blir maks 15 000 i april.
Går sikkert direkte på TV og litt surt vær i tillegg innbyr ikke til fotballfest
Fokus bør være MASSE folk til Intility
Støttes!
La oss drite i å hause opp den kampen.
Den burde aldri skjedd i år og jeg orker ikke Preben &Co mase om hvor mange det var der og hvor mye spenn de dro inn.
De som vil dra skal selvsagt dra. Skulle jeg bestemt meg idag hadde jeg blitt hjemme, men mulig jeg ombestemmer meg når det er antydning til vår.
Blir det ikke vår så må gjerne Preben gå på en økonomisk blemme for NøFF tar seg vel godt betalt i leie.
Men altså: jeg ønsker meg at vi kampene i rekkefølge og slutter å bable om en bortekamp i runde 4...
Altså. Enga har enormt mange flere supportere enn FC Lyn i Oslo, men jeg skulle gjerne hatt enda flere. Den snobbeklubben der, fortjener ikke oppmerksomheten. De lever (som Lillestrøm), på oss. Hvorfor skal vi gi dem det? Ja, selvsagt skal jeg og alle andre på Ullevål. Men fokuset er opprykk. Ingenting annet.
(02-26-2024, 04:23 PM)Kriger'n Skreiv: Borch ny kaptein!
https://www.vif-fotball.no/nyheter/borch...ye-kaptein
Gratulerer til han!
Helt greit hvis Myhre og Bakke vurderer han som et førstevalg på høyre back, men tullete dersom han ender opp som andrelaget bak Hedenstad.
En kaptein bør være et klart førstevalg på plassen sin.