03-04-2024, 10:20 AM
Etter å ha sett nærmere på stallen så ville jeg ikke blitt veldig overrasket om vi kommer til å være ferdig handlet etter signeringen av våre prøvespillere. Dette begrunner jeg med at vi allerede vil ha den største stallen i Obos, dårlig økonomi, ett ønske om å satse på våre yngre spillerene og strengt tatt ett lag som bør være godt nok til å rykke opp.
(En spiss til hadde vært kjekt å ha og vet vi har forsøkt oss på Heggebø, men tror de avventer til sommeren før de evt gjør ett forsøk på å skaffe en annen spiss og satser heller på Mees og Jones).
Litt usikker på hvem som ville fått sekser og venstre ving rollen, men prøver meg på følgende:
Toppet lag vil vært,
Sjøeng
Borch- K.A- Fasika- Jukle
Elias- Ambina - Bjørdal(Bech Risnæs)
Håkans-Mees- Bech Risnæs(Bjørdal)
Skyggelag ville vært:
Storevik
Hedenstad( K-R)- HK- Kreuz- Hedenstad (Bjurstrøm)
Bully- Torstensen- Strand
Obasi- Jones- Thorvaldsen
Så krysser jeg fingrene for at Bully snart får orden på kroppen. Vært ekstremt skadeutsatt så langt.
(En spiss til hadde vært kjekt å ha og vet vi har forsøkt oss på Heggebø, men tror de avventer til sommeren før de evt gjør ett forsøk på å skaffe en annen spiss og satser heller på Mees og Jones).
Litt usikker på hvem som ville fått sekser og venstre ving rollen, men prøver meg på følgende:
Toppet lag vil vært,
Sjøeng
Borch- K.A- Fasika- Jukle
Elias- Ambina - Bjørdal(Bech Risnæs)
Håkans-Mees- Bech Risnæs(Bjørdal)
Skyggelag ville vært:
Storevik
Hedenstad( K-R)- HK- Kreuz- Hedenstad (Bjurstrøm)
Bully- Torstensen- Strand
Obasi- Jones- Thorvaldsen
Så krysser jeg fingrene for at Bully snart får orden på kroppen. Vært ekstremt skadeutsatt så langt.