(03-13-2024, 12:25 PM)ehauger Skreiv: Men om vi signerer spillere som «går inn i troppen», men som ikke hever laget betraktelig, og vi rykker opp så sitter vi med en spiller som hever lønn, men som ikke styrker oss. Det er ikke bra det heller.
Jeg syns også du er litt uredelig i omtalen av Jokke når du sier han har null oversikt over spillermarkedet. Jeg tror han har ok+ oversikt.
Og om det er så legg å «bare hente» en spiller eller tre fra andre Obos-klubber; hvorfor har ikke AaFK, Stabæk eller de dårligste ES-klubbene gjort det samme?
Da ser vi det veldig forskjellig.
For det første, er det noen gang vi skal låne spillere, er det NÅ. Midlertidige spillere som kan gi oss det vi trenger for å rykke opp.
At du mener jeg er uredelig om jeg synes Jokke har liten eller ingen oversikt, er jo spesielt. Om jeg mener han gjør en for dårlig jobb, bør det være uproblematisk for deg at jeg kommenterer det på et forum. Som jeg har sagt til deg tidligere, det er jo nettopp et forum dette er, og her skal vi ha lov til å kommentere personers innsats i klubben uten å være idioter.
Jeg mener han gjør en for dårlig jobb, og jeg tar selvfølgelig med hans høye sigarføring i alle mulige sosiale media til grunn. Det er INGEN som er så ovenpå som han, og det er merkelig at ingen har arrestert fyren, eller bedt han roe ned litt. Han skaper ekstreme forventninger og tror han er en bohem ved å kommunisere med "jeg er tøffere enn deg"-metodikken.
Flott at han er mye i media, men jeg nekter å tro at jeg er den eneste som blir flau når han åpner munn.
Fallhøyden blir deretter, og da må vi som supportere få lov til å si han gjør en for dårlig jobb i forhold forventningene han selv har skapt. Verre enn det er det faktisk ikke.
De andre klubbene du nevner har styrka seg men det spiller forsåvidt ingen rolle, vi skal jo være bedre enn alle andre i OBOS, så hva andre driver med kan vi egentlig bare drite i (satt på spissen).
Forøvrig skjønner de fleste av oss nå at vi allerede er på 3'dje eller 4'de valg av spillere. "A-lista" er nok lagt bort og man har starta på nytt.
I følge media, som ofte får info fra en eller annen kilde, ble det jo nevnt her om dagen at Heggebø hadde vraka Vålenga. Heggebø var ikke vårt førstevalg, han vraka jo også klubben.
Nå er vi ute etter en annen angriper, som klubben ikke har hatt som de 2 første valgene, det er innlysende.
Jokke har hatt alt for stor tro på at han kan lande "hvem som helst", istedenfor å innse at vi er i OBOS og et lag som stadig pisser på oss sjæl ved å underprestere. Klubben klarer ikke å selge seg selv for å si det sånn. Allikevel sikter Jokke høyt, river gang på gang og vi kommer garantert til å ende opp med spillere som er dårligere enn hva vi kunne fått tak i, hadde Jokke bare lagt lista korrekt fra start.
Sånn er det jeg ser det, og det mener jeg må være lov å si på et fotballforum, uten at andre skal mene det er uredelig.