03-14-2024, 12:46 PM
(03-14-2024, 04:43 AM)ForrestGump Skreiv: Svaret på hvor god eller dårlig Jokke er, vil vise seg 3 april.
Synes det blir feil å henge noen før vinduet er stengt.
Først da, får vi resultatet av Jokkes vindu.
Alle som hevder å ha innsikt i Jokkes hjerne (eller oversikt), ja hva skal jeg skrive om det.
Selv-kontroll, by Laura Branigan.
Tror ikke vi får svaret 3.april. Det kommer etter sesongslutt det.
På meg virker det i hvert fall helt vilkårlig det vi driver med på spissplass. Vi prøver oss på Heggebø, 22 år gammel spiss. Vi prøver oss på Fardal Opseth, en 34 år gammel spiss. I følge ryktene har vi vært nær en spiss fra Marokko. Og hvilke andre utenlandske spisser vi har prøvd oss på er ikke lett å si.
Vi har nok prøvd oss mange steder og fått nei hver gang. Dette minner veldig om jakten på 6'eren fra før sesongen 2023.
Det er ikke helt enkelt å skjønne om det er Jokke, eller om det er den nye lønnsmodellen vår som gjør at spillerne ikke vil.
Jeg skjønner at vi har behov for å redusere lønninger, men jeg vet ikke om Graff har truffet spikeren på hodet når han velger dette tidspunktet for en ny lønnsmodell. I Saudi rusler internasjonale stjerner rundt på banene av ingen andre grunner enn lønn. Og penger har en tendens til å løse de fleste problemer.
Så kanskje noen må hviske Graff i øret at dette ikke er tiden for å ri prinsipper? Vi trenger et par spillere mer enn vi trenger en ny lønnsmodell akkurat nå. Det er noe som heter å spare seg til fant også, og om problemet ikke ligger hos Jokke, men hos Graff så er ikke dette tiden til å løse problemet med at fotballspillere generelt tjener bra.