04-09-2024, 02:37 PM
(04-09-2024, 09:45 AM)NilsDN Skreiv:(04-09-2024, 09:25 AM)idle76 Skreiv: Forslaget om at en spiller som må ha behandling for 2.gang må byttes ut (evt. tas av banen hvis alle bytter er brukt) synes jeg er det beste hittil. Å legge til tid dreper momentum, og lar drøyerne hente seg inn mellom hver sekvens.
Det vil bare føre til at spillere som kanskje trenger behandling likevel ikke får det/ikke ønsker å få det. Og så skal det byttes inn og det går ekstra tid på det.
Jeg tenker vel litt at det er sånn fotballen er. Å drøye tid er en del av spillet, på lik linje med dommerfeil.
Hva så? Da får de ta sjansen hvis de skal jukse/drøye. Vi ser allerede spillere holde seg til hodet når de egentlig har vondt i beinet for å få stopp i spillet, så istedenfor at det er en del av spillet er dette en utvikling i fotball som går feil vei. Dommerfeil er konstant (evt. verre nå med VAR).
Hvor ofte har du sett spillere trenge behandling flere ganger i en kamp? Og da mener jeg behandling, ikke magisk spray/svamp og opp igjen. Bandasjering er vel stort sett all behandling som kan brukes for en fotballspiller som skal spille videre. Kaaanskje støttebandasje for hender/håndledd, men ved alle andre typer støttebandasje bør spiller uansett byttes ut.