Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion
#32
Dessverre har dette blitt en åpen match - historien har vist, at Enga presterer bedre mot antatt bedre motstand og motsatt. Der ligger det et spørsmålstegn ift livet i Obos, hvor vi på papiret, er favoritter i de aller fleste kampene.

Det som bekymrer meg mest, er at vi fremstår akkurat som i fjor og det etter at nytt trenerteam, har hatt vinteren på seg til å gjøre forandringer og justeringer. Klart vi ikke lengre kan velge spillere på de øverste hyllene simpelthen pga manglende sportslig suksess.

Jeg er tilbake til en klar identitet med offensiv fotball som pri 1 - det er siere og 3 poeng som gjelder, og jeg vil heller se at vi slipper inn 3 hvis vi scorer 4. Den fotballen vi spiller, kler oss dårlig og spesielt balltrillinga på egen banehalvdel, utgjør en klar risiko.

Noe må gjøres for å frigjøre energi og jeg er sannelig ikke sikker på om 25’ på Ullevål, er den riktige settinga. Som andre har vært inne på, må vi snart begynne å vinne fotballkamper enten det er hjemme eller borte.

Maler ikke fanden på veggen, men starten har vært langt under pari og laget virker allerede preget.

Kutt Innsda og alle forstyrrende elementer og få frem vinnermentaliteten som første målsetting.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion - av Kroken - 04-15-2024, 10:44 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 23 Gjest(er)