Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mobilisering til kampen mot Stabæk
#15
(11-07-2023, 04:37 PM)JohnnyJ Skreiv: Ja, da gjør vi heller som mange i tråden her foresår.
Taktfaste "Heia VIF" og "Klapp, klapp, klapp" i 90 minutter. Eller ennå bedre: At alle blir hjemme.
Skikkelig konstruktivt.

Det å gi langefingern til god supporterkultur har blitt en vanesak for enkelte her inne. Blir dere ikke lei selv eller mener dere faktisk alvor?

Jøss, for et drittungesvar? Er det ikke lov å diskutere hva "god supporterkultur" er? 
Har du sett NOEN som oppfordrer til at alle skal bli hjemme? Eller 90 min med Heia VIF, klapp, klapp, klapp? 
Du dikter opp ting mellom linjene, tillegger meg og "mange andre" meninger vi ikke har uttrykt og svarer ordentlig trassig og teit. 

Jeg oppfordrer til mer "heltedyrkelse" (og da mener jeg dyrkelse av fotballspillerne, ikke de "gode supporterne"). 
viftab sier "NÅ MÅ VI STØTTE GUTTA!! juble, klappe, gutta trenger oss. Slutte og alltid finne, lete etter syndebukker og fremheve oss selv på tribunen som så utrolig gode."
Hvalkjøtt spør om gutta er sterke nok mentalt, og Lilleborg spør om gutta tåler fulle tribuner. 

Ut av dette leser du: "Heia VIF, klapp, klapp, klapp" i nitti minutter, eller bli hjemme. Godt gjort!

Er du uenig i at spillerne våre ser ut som nervøse aspeløv på banen? 
Er du uenig i at historien viser at "mye trøkk" ikke nødvendigvis betyr gode resultater? 

Hvor mange poeng har "seirene på tribunen" skaffe laget denne sesongen? 

På søndag kan du hver gang du åpner kjeften tenke "Om noen sang/ropte/sa dette til meg, ville jeg da fått økt selvtillit?" - for det er selvtillit gutta trenger. De ER gode fotballspillere, men trur det knapt sjøl. Klarer du å overbevise dem? 
Svar


Meldinger i denne tråden
Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-05-2023, 09:25 PM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av hmchrist - 11-07-2023, 07:14 PM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-07-2023, 05:35 PM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-09-2023, 08:05 PM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-10-2023, 12:15 AM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-10-2023, 07:40 PM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-11-2023, 11:32 AM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)