Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4. finale VIF - Storhamar søndag 21.04.24. kl. 1915
#7
(04-21-2024, 09:36 PM)Goliat Skreiv: Faen, Auk ass. Nå må vi vinne resten..

(04-21-2024, 09:34 PM)Flemmern Skreiv:
(04-21-2024, 09:07 PM)Goliat Skreiv: Håpløs 2 periode.. burde ledet etter 5 mot 3, men fikser jo ikke overtall

Har dessverre en alt for dårlig trener. Stallen er nok ikke noe dårligere i utgangspunktet, men det er et eller annet som skurrer hele veien.
Tja, Taimi spiller altfor mye, Auk? Rokseth har ikke hatt noen god dag.. Vi står på skøyter i dag og Storhamar går på skøyter. Espeland og Strøm er mer enn gode nok i Storhamar, hvorfor vi kvitta oss med dem skjønner jeg ikke når vi er så tynne på back!

Vet ikke om det var rett å kvitte oss med dem sett i etterpåklokskapens ånd, men jeg forsto det godt da han gjorde det.
Espeland er en vandrende katastrofe og gjør en rekke feil når han blir pressa. I et godt lag som Storhamar, blir han sjelden pressa og gjør derfor en langt bedre jobb.
Strøm er ikke god nok, og spiller sikkert minst av alle i Storhamar. Han gjør en ærlig jobb, men er hverken rask, sterk eller med offensivt.

Totalen ble nok da at de ble vurdert som ikke gode nok.
Idag hadde vi trengt Espeland når Koch er så mye skada, og Auk vært ute lenge og ikke er der han skal være. Rokseth har ikke kommet ordentlig tilbake etter skaden, og Taimi spiller litt for mye på grensa. Ekelund og Solberg er vel de eneste som har vært gode i sluttspillet. Da blir det tynt.

Tenk om vi hadde forsøkt å gå etter Petter Thoresen som trener, da hadde vi tatt bøtta, det er jeg sikker på. Det er en trener som vet hva som må til her i Norge i motsetning til vår "karismatiske" figur.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: 4. finale VIF - Storhamar søndag 21.04.24. kl. 1915 - av Flemmern - 04-21-2024, 09:44 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)