04-22-2024, 06:01 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 04-22-2024, 06:08 AM av ForrestGump.)
(04-22-2024, 01:08 AM)Churchill Skreiv: En meget sær uttalelse fra Bakke. VIF er så heldige at de slipper å konkurrere med ES-lag både på banen og hva angår spillerlogistikken. Derimot konkurrerer de mot andre OBOS-lag og skulle ha bedre forutsetninger en de fleste lag på dette nivået til å trekke til seg spillere som er gode nok til å vinne serien og rykke opp. Det Bakke sier er at det er andre klubber på dette nivået som er dyktigere enn VIF til å finne de riktige spillerne. Det verste er jo at jeg tror han har rett. Hiv svensken på dør og skaff en skikkelig sportssjef. I god tid før neste vindu. Hvis det ikke skjer, er jeg redd det ikke blir noe opprykk.
Jeg skjønner ikke deg. Dette er liksom et Enga Forum.
Du elsker Brann, helt greit det, men liksom det å henge på en annens klubb forum, det er jo bare trist.
Er det ikke det a?
"Hiv svensken på dør"?
Er du så naiv at du tror at alle inngåtte avtaler, automatisk tilpasser seg klubbens inntekter i OBOS?
Svensken fikk bra betalt for alle salg.
Jeg vil ha både Idumba og Ambina i startoppstillinga.
Han tredje er lyn-rask.
Spillerne greide det kunststykke år rykke ned ifjor.
Vi tapte mer på hjemmebane, enn på bortebane.
I fjor prøvde Bakke seg på tre bak, hvilket endte opp i 5-4-1 når vi fikk angst anfall på hjemmebane. Trist som faen.
Etter at Myhre kom inn, spiller vi gudskjelov utviklende, moderne fotball. 4-3-3.
Synes fortsatt at du er trist, chill.