05-01-2024, 12:10 PM
(05-01-2024, 02:52 AM)Grimm Skreiv: Og selv om folk her er helt i mot dette så mener jeg at Strand er en av de som kjemper utrettelig hver jævla kamp (selv om han ikke kan slå en pasning fremover om det er liv om å gjøre), Bjørdal og forsåvidt. Det er leiesoldater jeg lever fint med, resten er der for å komme seg til utlandet så fort råd er uten å legge sjela si i det. Det er jo en bi-effekt av strategien som Nils her inne er så veldig i mot og som jeg til slutt (endelig) ser resultatet av.
Vel, det var vel ikke bare jeg som så det da. Var jo litt flere, Flemmern blant annet.
Når noe er for godt til å være sant, så er det som regel også det det er. Det kan ikke være sant. Det finnes ingen snarveier, det er kun gode planer, hardt arbeid og å være dønn ærlig overfor seg selv som kan gi resultater. Kompetente folk har vi, men det er bare det at så fort du kommer inn porten så begynner de å drive med helt andre ting.
Det er ikke så vanskelig å se sånne ting. Når vi gjør ting på en helt annen måte enn alle andre, så er første kontrollspørsmål som følger. Tror jeg at disse folkene er genier, som ser ting andre ikke ser, eller tror jeg det ikke. Hvis svaret på det spørsmålet er nei, så kan du tenke gjennom hvordan det vil se ut i fremtiden hvis vi fortsetter på den kursen vi har lagt oss på. For hvis folkene som leder verken er genier eller prøver å kopiere andre som har mer suksess så er vi sannsynligvis på villspor.