05-03-2024, 08:46 AM
(05-02-2024, 10:02 PM)Krolla Skreiv: Takk for svar - Thorvaldsen besitter kanskje noen av de samme egenskapene samtidig som han funker bedre i laget.
Var vel få av oss som hadde trodd at han skulle rett inn, men håper selvfølgelig at gutten tar steg kjapt og kommer inn i laget i løpet av sesongen.
Vi trenger spillere som kan gå av en mann eller to.
Håper på følgende lagoppstilling til helga (gitt at Bjørdal er tilbake og at alle andre er fit for fight):
Storevik - vet at Sjøeng satses på, men føler meg unektelig tryggere med Storevik mellom stengene.
Borch - Idumba - Kiil Olsen - Jukle
Bjørdal - Strand - Riisnæs
Håkans - Rijks - Thorvaldsen
Akkurat hvem som skal spille hvor på midtbanen veit jeg ikke - men håper i alle fall at Riisnæs flyttes inn i banen og at Bjørdal er tilbake.
Lenge siden Hagen har hatt en god match, og Ambina er jo... ujevn... så både han og Hagen kan gjerne benkes.
Jeg har veldig tro på Thorvaldsen, men synes ikke han har vært så god de siste kampene han har spilt. Jones derimot virker i kanonform så å starte med han hadde vært gull. Gjerne en halvtime til Kurd Rønning og. Nå tror jeg ikke det blir noen av dem, jeg tipper Håkans kommer inn på høyre og at det blir en midtbanespiller på venstre trolig Riisnæs, men Strand har jo også vært brukt der.
Jeg skjønner argumentet for Storevik, men han er i utganspunktet cupkeeper og neste cupkamp er allerede på onsdag. Så kan vi ikke se hvem som ser best ut. Sjøeng i morgen eller Storevik mot kamma. Virker Storevik bedre der er et bytte helt innafor, for det er ingne tvil om at Storevik har levert i cupen. Tre smultringer på tre kamper er godkjent.
Ellers lurer jeg på om Borch bør få hvile en kamp for Hedenstad om sistnevnte er frisk og fin igjen. Kampene kommer tett nå og Borch har vært litt rufsete. Men det aller viktigste er at ikke Kreuz starter mener jeg.