05-07-2024, 06:40 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 05-07-2024, 06:50 AM av ForrestGump.)
Jeg har et ønske.
Idumba fra start. RCB. LCB Aron.
Må ha fart og fysikk.
Skal vi utvikle spillerne mentalt og spille offensiv fotball. 4-3-3 og tilpasse oss moderne fotball, eller spille bøffel fotball? Counter-attacking moments FC? I fjor endte vi opp med 5-4-1, neppe særlig utviklende for en ung spillerstall.
Uansett.
Vi trenger et solid midtstopper par som funker.
Jeg så alle pre-season kampene med Idumba, Ambina og innhoppet til Obasi.
Hva er forskjellen i de siste kampene?
Idumba, fra start.
Du vil ikke komme på lista til Panzer eller Idumba.
I rest my case: Ved å vise til det en ikke navngitt bruker skrev på X etter å ha sett han spille treningskampene, som jeg også så: "Sett bort ifra kortet igår, så wow for en spiller! Roligheten han har med ballen! Og hvordan han rydda opp sjukt mye bak osv spesielt i første omgang!
Bare å få signaturen på papirene her ass!"
Få han på banen!
Idumba fra start. RCB. LCB Aron.
Må ha fart og fysikk.
Skal vi utvikle spillerne mentalt og spille offensiv fotball. 4-3-3 og tilpasse oss moderne fotball, eller spille bøffel fotball? Counter-attacking moments FC? I fjor endte vi opp med 5-4-1, neppe særlig utviklende for en ung spillerstall.
Uansett.
Vi trenger et solid midtstopper par som funker.
Jeg så alle pre-season kampene med Idumba, Ambina og innhoppet til Obasi.
Hva er forskjellen i de siste kampene?
Idumba, fra start.
Du vil ikke komme på lista til Panzer eller Idumba.
I rest my case: Ved å vise til det en ikke navngitt bruker skrev på X etter å ha sett han spille treningskampene, som jeg også så: "Sett bort ifra kortet igår, så wow for en spiller! Roligheten han har med ballen! Og hvordan han rydda opp sjukt mye bak osv spesielt i første omgang!
Bare å få signaturen på papirene her ass!"
Få han på banen!