Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00
(05-16-2024, 06:32 PM)Loffen Skreiv: Markere mann på corner er tydeligvis vanskelig...

Jeg registrerer at Juklerød strekker henda i været. Ser man på reprisen, ser det ut som om Juklerød blir "sperra" og dytta vekk av en annen KIL spiller slik at Holter får klar bane.
Vanskelig å se uten VAR selvfølgelig.

Jeg mener KIL "pisser" på oss så langt i kampen. De har hatt 5 store sjanser og vi har hatt 2 markkrypere fra Riisnæs.
De eier banespillet og styrer det meste, samtidig som de klarer å spille seg fram til gode sjanser.
I tillegg presser de ofte høyt og stresser oss til å gjøre feil. Flinke til å variere presshøyde er de også.
Vi derimot, henger ikke sammen i det hele tatt. Alt på halvdistanse - så langt.

Da er det pause og vi har vært direkte svake. Jeg klarer ikke å se at vi skal rykke opp med dette laget og den taktikken. At vi har vunnet 4 kamper på rad friskmelder oss ikke, da vi ikke har vært veldig gode i disse kampene bortsett fra mot Aalesund.
Typisk oss, når det er lagt til 1 minutt og vi har ballen, spiller vi sidelengs og bakover til det er 20 sekunder igjen, helt utrolig rævva.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - av Flemmern - 05-16-2024, 06:35 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 12 Gjest(er)