Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Levanger. Søndag 14.30!
(05-26-2024, 11:40 PM)Panzer Skreiv:
(05-26-2024, 09:30 PM)Flemmern Skreiv:
(05-26-2024, 09:17 PM)Ettlagioslo Skreiv: Det er så deilig. Hakkekyllingen Ambina er det bare å få signert. Med litt utvidet fotballforståelse, var det ikke rakettforskning å se at han kommer til å bli meget god. Tok meg én kamp å se. Styrer og steller der ute. En intelligent ballspiller.

Hva er dette for noe tullprat da? Han spilte jo rævva i en haug av kamper og hadde store mangler. Da snakker vi elementære mangler. Det er IKKE uvanlig at folk fra andre steder av verden bruker tid å venne seg til norsk fotball. Vi har ikke tid til å "lære" opp spillere dette året, og det er nok grunnen til at jeg og mange med meg var negative når han spilte så begrensa og gjorde så mange feil.
Du må gjerne tro du er en rakettforsker og har mer fotballforståelse enn den jevne supporter, deg om det.

Pissprat du vært negativ fra dag 1, han er 22 år.
Vi har muligens skutt gullfuglen her.

Enda en rakettforsker?
Du har garantert ikke noe bedre å gjøre, så jeg foreslår at du ser alle kampene hans, fra pre-season til nå og konkluderer.
Han var god i enkelte av treningskampene, noe jeg også nevnte. Når sesongen starta var han meget begrensa, og som sentral midt er man limet i laget og må fungere. Det gjorde han ikke, og derfor var det på sin plass å nevne det. Nå har han spilt 2-3 kamper på nivå som forventes av en spiller i hans posisjon.
Husk vi spiller i OBOS om du ikke har fått det med deg, og enn så lenge er han ikke bedre enn det nivået. Han er ikke outstanding i OBOS for å si det sånn.

Når vi da er i OBOS og skal opp på første forsøk, er det ikke tid for eksperimentering. Ambina er en av få som har spilt 100% av minuttene så langt, og det er helt feil når han gang på gang gjør enkle feil. Spillere fra den siden av verden må spilles inn i laget, ikke laget spilles inn etter dem.
Han er en av årsakene til at vi har mista så mange poeng allerede, men det regner jeg med at du har tatt med i din "ekspertanalyse"?

Det mest fornuftige ville da vært å spille han inn, la han få litt minutter her og der for å tilvenne seg.

Skjønner du tror vi har en ny Ogude her, men det nivået han var på som best, vil aldri Ambina nå. 
Så kan du jo se hvordan det gikk med Ogude etterhvert.

Greit å ha beina planta på bakken tenker jeg, også for ekspertene.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Vålerenga - Levanger. Søndag 14.30! - av Flemmern - 05-27-2024, 08:26 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)