05-28-2024, 12:57 PM
(05-28-2024, 12:28 AM)NilsDN Skreiv:(05-27-2024, 10:08 PM)kenpet Skreiv: Egersund på 2. plass med 1 kamp mindre spilt, men det bekymrer meg ikke. De kommer til å kollapse, er ofte sånn med nyopprykkete lag. Jeg ser fortsatt på Stabæk som vår nærmeste konkurrent, sammen med Kongsvinger og kanskje Sogndal.
Det tror jeg du gjør rett i.
Spesielt etter ferien tenker jeg at de kommer til å slite med å gjenskape formen.
Vi må bare fortsette å vinne.
Måtte se litt på målene i går på STB-Egersund.
For det første, imponerende moral til Egersund. Ligger under 4-0 i det 60. minutt, og så snur de kampen! Men de hadde litt stang inn på 1-2 mål.
Spissen deres kan skåre mål - Reijks hadde vel ikke satt noen (men truffet keeper/bommet på mål) og Kamara hadde ikke fått tak i ballen.
Egersund driver og triller ball på 80 (4-3) og 90 minutter (4-4), men har tydeligvis troa på at de har flere mål i laget .
Heretter må det bli: "Den farlige 4-0-ledelsen"
PS til Bakke ut-tråden: anbefaler Rabona med Thomas Holm. Synd vi ikke tok den muligheten, da TH inviterte til dans i fjor sommer. Men sånn er det vel med et ambisiøst og proft styre. Det er kulere å rappe Geir Bakke fra LSK enn å satse på en uerfaren trener, selv om TH ticker av på mange bokser jeg håper også sto på Jokkens og Tuvas liste:
- god kunnskap om oslo-fotballen
- lokal tilhørighet
- trenerkompetanse
- kjennskap til Vålerenga
Morsomt med kokos-ligaen, men tror vi hadde holdt oss i ES med Holm, men det er jo umulig å vite.