05-29-2024, 11:02 PM
(05-29-2024, 03:18 PM)NilsDN Skreiv: Får spørre trådstarter da. Jores Okore's fulle navn er Tetchi Jores Charlemagne Ulrich Okore
Hvordan stiller du deg til spørsmål 12 da? "vi signerer King, noen med kongelig klingende navn eller kallenavn"
Charlemagne er jo det franske navnet til Karl den Store.
Ha ha, jeg digger det. Hadde håpet det skulle dukke opp noe jussmat som vi kunne diskutere her, men hadde ikke drømt om at så mange ting skulle skje så fort. Samme dag som jeg laget spørsmålet kom det rykter som linket oss til en som med litt velvilje har navn med kongeassosiasjoner og som har spilt i Danmark.
Men jeg heller litt mot å ta ut overgangsspørsmålet fra konkurransen. Problemet er at de som leverer rett før fristen har så mye mer info enn de som alt har levert. Og på spørsmålet om når det avgjøres så tenker jeg at alle svar må være avklart i det kampen mot Ulf blåses av. I mitt hodet starter konkurransen i det kampen på lørdag starter og den slutter i det Ulf kampen blåses av. Så signerer vi Karl Magne (det blir vel hans norske navn?) lørdag morgen så teller det ikke og signerer vi noen etter Ulf teller det ikke. Men bra å ha noe å diskutere.
Forøvrig super gøy at vi alt er på side to så takk til alle som stemmer tipper og skryter, det er gull.