05-31-2024, 09:17 AM
For en optimisme det er blant dere da, er dere nye alle sammen?
Jeg er ikke bedre sjæl så jeg skal ikke si noe, det er kanskje den bunnløse naive optimismen som holder oss gående i år etter år.
Mine tips først:
b
u
u
h
b
h
b
b
h
u
u
h
h
---
Så kan vi oppsummere tegnfordelingen per nå.
I avstemningen er optimismen total der har 19 av 20 så langt krysset av for at de tror på mer enn 8 poeng og mer enn 16500 tilskuere.
På selve kupongen så er det heldigvis litt mer spredd tegnfordeling.
1. Hvor mange kamper starter Håkans i juni?
6 tippere tror ikke han starter i juni, 5 tippere tror han starter en kamp, 3 tror han starter minst to kamper
2. Får noen av våre hattrick i en av juni kampene?
2 tippere tror ingen av våre skårer to mål eller mer i samme kamp, 10 tror på minst en tomålsskårer, men ingen hattrick, 2 tror på hattrick
3. Hvem er vår toppskårer etter juni?
7 er overbevist om at det blir Kamara (det kan vel ikke ha vært Rijks de tenkte på), 6 Tror på Jones eller Håkans, 1 tror på en annen spiller.
4. Hvilken plass ligger vi på når juni er over?
9 tror vi ligger på opprykk, 5 tror vi ligger på tredje eller fjerde, 0 tror vi ligger på femte eller lavere.
5. I hvilken av kampene skårer vi flest mål?
2 tipper mot Ranheim eller Egersund,
2 tipper mot moss
10 tipper mot Ulf
6. I hvilken av kampene slipper vi inn flest mål?
Alle 14 tror det blir mot Ranheim eller Egersund
7. Får obasi spilletid i juni?
8 svarer nei
3 svarte: ja, men mindre enn en omgang til sammen
3 svarte: en omgang eller mer
8. Lange er klar, men hvor mange flere nye spillere bekrefter klubben at vi har signer før kampen mot Ulf blåses av.
1 tror ingen
8 tror en
5 tror to eller flere
9. Får Bully spilletid i juni?
10 tror ikke at Bully får spilletid, 4 tror han får det, men ikke fra start. 0 tror han starter minst en kamp.
10. Hvor mange kamper suspensjon får spillerne våre til sammen i løpet av juni?
1 tror vi får maks en kamp, 9 tror det blir 2 kamper og 4 tror det blir minst tre kamper.
11. Lyn er per nå 3 poeng bak oss. Hvordan er differansen etter junikampene?
10 tror vi virkelig rykker fra Lyn
4 tror Lyn er 3-5 poeng bak oss etter juni,
Ingen tror at lyn tar innpå
12. Overgangsvinduet. Velg ett av følgende tre alternativer,
4 har svart: H: vi signerer King, noen med kongelig klingende navn eller kallenavn eller en som tidligere har spilt mer enn fire kamper for a-laget (3 poeng om riktig)
6 har svart: U: Vi signerer en midtspiss (2 poeng om riktig)
4 har svart: B: Vi signerer en dansk statsborger eller en som har spilt mer enn fire kamper i dansk fotball. (ett poeng om riktig)
13. Våre kanskje argeste rivaler stabæk og xxx. Om man legger sammen deres poeng og deler på to, tar de da færre eller flere poeng enn oss?
11 har svart H: Vi tar flere poeng enn deres gjennomsnitt selv om de har en kamp mer
3 har svart U: Det er likt eller maks to poeng i våre rivalers favør
0 har svart B: våre rivaler tar i snitt mer enn to poeng mer enn oss
Da håper jeg inderlig at jeg kan dele ut masse poeng etter kampen mot Ulf for da har laget vårt gjort det bra på banen.
Når det gjelder spørsmål 12 så får ingen poeng på det. Det blir rett og slett for vanskelig å skåre. Så da blir det bare 12 kamper på kupongen. Men vi har det med som en kuriositet og kan krangle over hvem som egentlig hadde rett der.
Når det gjelder spørsmål 8 om nye spillere inn. Så husk at for å være tellende må spilleren bli bekreftet klar av vår klubb etter at ranheim kampen har starta, men før Ulf kampen blåses av. Så spillere før eller etter dette teller ikke med i konkurransen.
Lykke til alle sammen, gøy med alle som er med. Håper enda flere melder seg på før fristen.
Jeg er ikke bedre sjæl så jeg skal ikke si noe, det er kanskje den bunnløse naive optimismen som holder oss gående i år etter år.
Mine tips først:
b
u
u
h
b
h
b
b
h
u
u
h
h
---
Så kan vi oppsummere tegnfordelingen per nå.
I avstemningen er optimismen total der har 19 av 20 så langt krysset av for at de tror på mer enn 8 poeng og mer enn 16500 tilskuere.
På selve kupongen så er det heldigvis litt mer spredd tegnfordeling.
1. Hvor mange kamper starter Håkans i juni?
6 tippere tror ikke han starter i juni, 5 tippere tror han starter en kamp, 3 tror han starter minst to kamper
2. Får noen av våre hattrick i en av juni kampene?
2 tippere tror ingen av våre skårer to mål eller mer i samme kamp, 10 tror på minst en tomålsskårer, men ingen hattrick, 2 tror på hattrick
3. Hvem er vår toppskårer etter juni?
7 er overbevist om at det blir Kamara (det kan vel ikke ha vært Rijks de tenkte på), 6 Tror på Jones eller Håkans, 1 tror på en annen spiller.
4. Hvilken plass ligger vi på når juni er over?
9 tror vi ligger på opprykk, 5 tror vi ligger på tredje eller fjerde, 0 tror vi ligger på femte eller lavere.
5. I hvilken av kampene skårer vi flest mål?
2 tipper mot Ranheim eller Egersund,
2 tipper mot moss
10 tipper mot Ulf
6. I hvilken av kampene slipper vi inn flest mål?
Alle 14 tror det blir mot Ranheim eller Egersund
7. Får obasi spilletid i juni?
8 svarer nei
3 svarte: ja, men mindre enn en omgang til sammen
3 svarte: en omgang eller mer
8. Lange er klar, men hvor mange flere nye spillere bekrefter klubben at vi har signer før kampen mot Ulf blåses av.
1 tror ingen
8 tror en
5 tror to eller flere
9. Får Bully spilletid i juni?
10 tror ikke at Bully får spilletid, 4 tror han får det, men ikke fra start. 0 tror han starter minst en kamp.
10. Hvor mange kamper suspensjon får spillerne våre til sammen i løpet av juni?
1 tror vi får maks en kamp, 9 tror det blir 2 kamper og 4 tror det blir minst tre kamper.
11. Lyn er per nå 3 poeng bak oss. Hvordan er differansen etter junikampene?
10 tror vi virkelig rykker fra Lyn
4 tror Lyn er 3-5 poeng bak oss etter juni,
Ingen tror at lyn tar innpå
12. Overgangsvinduet. Velg ett av følgende tre alternativer,
4 har svart: H: vi signerer King, noen med kongelig klingende navn eller kallenavn eller en som tidligere har spilt mer enn fire kamper for a-laget (3 poeng om riktig)
6 har svart: U: Vi signerer en midtspiss (2 poeng om riktig)
4 har svart: B: Vi signerer en dansk statsborger eller en som har spilt mer enn fire kamper i dansk fotball. (ett poeng om riktig)
13. Våre kanskje argeste rivaler stabæk og xxx. Om man legger sammen deres poeng og deler på to, tar de da færre eller flere poeng enn oss?
11 har svart H: Vi tar flere poeng enn deres gjennomsnitt selv om de har en kamp mer
3 har svart U: Det er likt eller maks to poeng i våre rivalers favør
0 har svart B: våre rivaler tar i snitt mer enn to poeng mer enn oss
Da håper jeg inderlig at jeg kan dele ut masse poeng etter kampen mot Ulf for da har laget vårt gjort det bra på banen.
Når det gjelder spørsmål 12 så får ingen poeng på det. Det blir rett og slett for vanskelig å skåre. Så da blir det bare 12 kamper på kupongen. Men vi har det med som en kuriositet og kan krangle over hvem som egentlig hadde rett der.
Når det gjelder spørsmål 8 om nye spillere inn. Så husk at for å være tellende må spilleren bli bekreftet klar av vår klubb etter at ranheim kampen har starta, men før Ulf kampen blåses av. Så spillere før eller etter dette teller ikke med i konkurransen.
Lykke til alle sammen, gøy med alle som er med. Håper enda flere melder seg på før fristen.