06-17-2024, 11:37 AM
(06-17-2024, 11:10 AM)Oldtimer Skreiv: Vi får se, ikke så veldig tillitsvekkende at han har vært på lån til Aalesund, og stort sett sittet på benken der.
Men blir selvsagt gjerne positivt overrasket.
Det mest prekære behovet er to eller tre nye backer.
Nei, jeg må vel egentlig si at dette skjønner jeg ikke noe av. Delvis forrdi vi har 3 spisser fra før og delvis pga timingen.
Det er lett å se at vi har en del å gå på på spissplassen. Samtidtig så er utviklingen positiv og vi er på direkte opprykk. Men om vi trenger en spiss til eller ikke for å rykke opp er ikke noe vi egentlig trenger å avgjøre nå. Det er fortsatt 2,5 måneder til overgangsvinduet stenger.
Alltid fint å få nye spillere inn. Men da må vi i hvert fall regne med at de har bra med penger og at spiss nummer 4 ikke kommer inn i stedet for noe vi trenger mer. For min egen del er tilliten til Jokkes evner til å finne de rette spillerne omtrent ikke til stede.
Stopper og spiss er to posisjoner vi har kjøpt spillere til i hvert overgangsvindu Jokke har vært her. Så at det skulle komme en spiss nå er ikke akkurat noen overraskelse.