(07-11-2024, 02:06 PM)Caanradi Skreiv: Takk for forfriskende lesning, Bohem33.
Vært et lite "helvete" å ha vært slått ut av covid de siste dagene, men nå ser jeg fremover igjen og satser på lyse Enga-tider:
1. B
2. H
3. H
4. B
5. U
6. B
7. H
8. U
9. U (Virker som du har glemt det femte laget Aalesund møter der, Bohem33. Kan bare se fire)
10. B
11. B
12. H (Ender sikkert uavgjort mot Lyn igjen. Uansett hvor gode vi må ha vært i kampene før. Så kan liiin-supporterne skryte i mange år til at Enga ikke har slått dem i seriespill siden 2008. Bare to møter da...men er det så nøye? Jaja, Enga rykker opp og Lyn blir værende i Obos.
Takk Caarandi, godt du er frisk igjen. Den coviden nekter å gi seg ja, senest i dag var det en som brøt TDF pga det. Det var jo den som sikra Levanger delt NM gull i 2020.
Ulf hadde jeg glemt ja, tenk at jeg kunne glemme Ulf. Men da har jeg fått lagt inn dem som en av ålesunds motstandere i åpningsinnlegget.
Og med ditt tips er det nå kun en kamp igjen som ikke er gardert 3072 rekker blir det om man skal ha med aller fem tippernes gardering. Det er kun enighet om det viktigste at vi tar mer enn 12 poeng.