Avstemning Hva frykter du?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
at vi taper denne
10.64%
5 10.64%
at det blir uavgjort
0%
0 0%
at vi bare vinner med ett mål
17.02%
8 17.02%
at vi ikke gjør nok endringer på laget
17.02%
8 17.02%
at det blir bråk og utenomsportslig fokus
6.38%
3 6.38%
at blussene slokner i regnet
6.38%
3 6.38%
at Sjansen ikke får orden på blåtann
12.77%
6 12.77%
at tiifoen ikke blir bra
6.38%
3 6.38%
at noen av våre blir utvist
19.15%
9 19.15%
at luksusproblemene tar knekken på Bakke og Myhre
4.26%
2 4.26%
Totalt 47 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18
#37
Takk nok en knall trådstart bohem!
For en lørdag!
Fra østblokka gikk jeg glipp av første målet pga røyken - heldigvis, men utrolig kult at Sjanten og alle vi andre, bare sang høyere. Generelt vil jeg oppsummere med at særlig første omgangen var dårlig sammenlignet med andre kamper, med masse katastrofalt dårlige innlegg, ballmist, svakt samspill, forsinket oppmøte til kamp (synes Borch oppsummerer bra etter kamp). I starten var jeg redd at nervene tok spillerne iom et fullsatt stadion og fest, men etter hvert ble skuldrene senket og vi fikk til mer av det som synes å være Engas grunnspill. Kanskje Liin skal ha litt cred og for å ha hatt en bra gameplan og tok oss ut i starten.
Interessant at det ikke ble gult på han i Liin som hang på Ambina sover halve halvdelen i et angrep.

Har vært på så mange Liin kamper, der vi er overlegne, leder, har alt i vår hule hånd og så kommer det en Liin-gjøk fra innbytterbenken og spiller sin livs kamp, en som ingen (heller ikke Liin-folket) har hørt om før han forsvinner tilbake i mørket han kom fra. I konkurssesongen ble det uavgjort i første og så slo vi dem i siste, men da måtte de jo hente inn vaskemannen og kantinepersonlaet for å stille lag, så den kampen har jeg aldri telt med. Nå slo vi dem i en reell bananskall kamp. Herlig.

Skulle ønske Mees og Hagen fikk mer tid og Filip også.

MOMs
TIFOEN - helt utrolig rå. Lurte veldig på hva det var jeg sto under til så bildene. Fantastisk!
Trøkket på Blokka!
Ambina
Sjøeng som holdt oss inne i kampen en stund
At Riisnæs fikk nesten en hel kamp
At laget er blitt et LAG


Har jo fulgt med Enga noen år og synes at det ser ut som om man har fått inn en LAG-mentalitet, man ofrer seg bakover og stiller opp for hverandre. Det liker jeg. Ser at Ambina kommer med i angrep av og til (og burde fått ballen) og KO var også med på løp og et angrep, som burde fått bedre utelling.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - av Talentløs - 08-25-2024, 11:31 AM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 15 Gjest(er)