Avstemning Hva frykter du?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
at vi taper denne
10.64%
5 10.64%
at det blir uavgjort
0%
0 0%
at vi bare vinner med ett mål
17.02%
8 17.02%
at vi ikke gjør nok endringer på laget
17.02%
8 17.02%
at det blir bråk og utenomsportslig fokus
6.38%
3 6.38%
at blussene slokner i regnet
6.38%
3 6.38%
at Sjansen ikke får orden på blåtann
12.77%
6 12.77%
at tiifoen ikke blir bra
6.38%
3 6.38%
at noen av våre blir utvist
19.15%
9 19.15%
at luksusproblemene tar knekken på Bakke og Myhre
4.26%
2 4.26%
Totalt 47 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18
#38
Ingen tvil om at spillergruppa, nå har en helt annen trygghet og struktur, enn på lang tid. Hadde vi fått denne åpninga med disse forutsetningene for 3-4 måneder siden, er jeg ikke sikker på om vi hadde tatt poeng i går. Tidlig skade på Bjørdal og Riisnæs inn, understreker dette. Vi snur 0-1 til 2-1, og kommer tilbake nok en gang med ytterligere to kasser.

Jeg tror Petter Myhre inn, har betydd mye spesielt ift det som skjer på feltet, hver eneste dag. Altså duoen Geir Bakke og Petter Myhre, nok en gang.

Disse kampene lever jo sitt liv (floskel) og da blir det ofte slik at en eller annen, gjør noe rart som etter to minutter. Men det viktigste er at vi nå evner å snu slike situasjoner og vinne slike kamper - det er en styrke som vitner om stor utvikling i gruppa.

Generelt synes jeg Ambina får mye ufortjent kritikk her og jeg mener han er en av årsakene, til at vi har mer balanse i laget - poenget er mer at hans innsats og posisjon, også gjør at feil, fremstår veldig tydelig. Egenskapene som ballvinner og -fordeler, hat bidratt sterkt til at vi er det vi er nå. Et perfekt timet gult kort, betød mye i går (ikke bevisst slik jeg så det, men helt riktig med gult). Svaret får vi jo neste runde da han er ute med karantene. Men da kommet styrken med spillere som Riisnæs og Hagen, igjen til å bli viktig.

Hærlig å føle på optimisme og glede igjen, og ikke minst at laget endelig er i medgang - det har alle fortjent.

Og takk til alle som bidro til en fantastisk ramme rundt kampen - dette er topp tre-fire i Europa!
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - av Kroken - 08-25-2024, 12:42 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 8 Gjest(er)