Avstemning Hva frykter du?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
at vi taper denne
10.64%
5 10.64%
at det blir uavgjort
0%
0 0%
at vi bare vinner med ett mål
17.02%
8 17.02%
at vi ikke gjør nok endringer på laget
17.02%
8 17.02%
at det blir bråk og utenomsportslig fokus
6.38%
3 6.38%
at blussene slokner i regnet
6.38%
3 6.38%
at Sjansen ikke får orden på blåtann
12.77%
6 12.77%
at tiifoen ikke blir bra
6.38%
3 6.38%
at noen av våre blir utvist
19.15%
9 19.15%
at luksusproblemene tar knekken på Bakke og Myhre
4.26%
2 4.26%
Totalt 47 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18
#56
(08-26-2024, 09:26 PM)JackBlack Skreiv:
(08-25-2024, 05:48 PM)Trazan Apansson Skreiv: Utrolig deilig med seier over skiklubben.

Men jeg lurer på en ting. Hvor seriøs er vår kjære klubb når det gjelder å fjerne uønskede personer fra tribunene?
Stadionreglementet sier at maskerte personer vil bli bortvist fra området, men denne regelen praktiseres åpenbart ikke.
På disse bildene ser man tydelig maskerte personer: https://www.vif-fotball.no/nyheter/blink...-garsdagen .
Det kan umulig være vanskelig for arrangøren/klubben å se at det befinner seg maskerte personer på tribunen.
Gidder man virkelig ikke å ta en titt på tribunene? Eller TØR man ikke?

Hva er problemet med en balaklava? 
Hva vet du om at disse er uønskede på området? Skal vi nekte folk i burka også? Hva med oss med skjegg? er det nok tildekking for deg? 
Svært vanlig i ultrasgrupperingene at de dekker til ansiktet da de ikke nødvendigvis ønsker å bli tatt bilde av. 


ser ikke problemet.

Problemet med balaklava er at det ikke er tillatt å ha den over hodet når man er på fotballkamp på Intility Arena. Uansett hva du måtte mene.
Hva vet jeg om de er uønsket? Hallo! Jeg refererer til stadionreglementet som sier at maskerte personer vil bli bortvist fra området.
Balaklava over hodet = maskert person. Maskert person = person som skal bortvises fra området. Person som skal bortvises = uønsket person.

Så er jeg klar over at det er vanlig i ultrasgrupperinger å dekke til ansiktet. Og ja, det er helt sikkert fordi de ikke ønsker å bli tatt bilde av.
Men de ønsker ikke å bli tatt bilde av i GITTE situasjoner/øyeblikk. Ikke fortell meg at de samme personene bruker balaklava på jobben eller på Kiwi simpelthen fordi de ikke vil bli tatt bilde av.

Du må få lov å være tilhenger av balaklava på Intility. Jeg bare setter søkelys på det som virker å være manglende håndheving av stadionreglementet.

Og siden du spør: Selvfølgelig skal folk med skjegg nektes adgang på Intility. Før vi vet ordet av det strømmer det også inn folk med tattoveringer.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Angst og uro, slår lynet ned? Tippetråd i kampform Derbyet starter lørdag kl 18 - av Trazan Apansson - 08-26-2024, 10:40 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 12 Gjest(er)