Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
#4
Inn:
1. Venstreback
2. Midtstopper (helst venstrebent)
3. Venstrekant
4. Spiss(talent?)
5. Nytt talent på høyrekant?

Jeg blir veldig glad om vi henter en veldig god spiss som skårer 15-20 mål i Eliteserien neste år, men jeg tror ikke det er så enkelt. Vi må også gi spillerne vi har tid til å faktisk prøve å ta nivået neste år, og ikke kaste vekk spillere bare fordi de ikke presterte bra mot FFK. Henter vi et nytt spisstalent så blir jeg ikke lei meg for det heller.

Hedenstad og Borch tror jeg begge blir med neste år. Men året etter må vi hente i hvert fall en ny høyreback. Hedenstad har ikke mange sesongene igjen på toppnivå, og Borch har dessverre vist at han ikke er god nok lenger. Jeg blir overrasket over om han forsvinner ut i vinter, siden jeg antar at han er tiltenkt backup rollen bak Hedenstad neste år. Men ville blitt veldig glad om han motbeviste meg og virkelig leverte neste år.

Ut går selvfølgelig Ofkir og Bitri når lånene er ferdige, samt Idumba. Blir overrasket om jeg er Bully i VIF-drakta igjen, dessverre. Det samme med Dicko selvfølgelig. Kamara er også ferdig etter sesongen.

Jones tror jeg blir med oss en liten stund til. Men hvis han scorer en del mål i starten av neste sesong, så kan det være vi bare har han halve sesongen. Så vi bør begynne å planlegge for det allerede. Kanskje løsningen er Obasi? Gleder meg til å se han mer i de siste kampene i år.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av mestah - 10-07-2024, 12:01 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: hmchrist, 7 Gjest(er)